środa, 9 marca 2011

Czekokubki

Pyszne czekoladowe, płynne, gorące COŚ pod czekoladową skorupką.
A jeśli to nie wystarczy by zachęcić Was do przygotowania tego deseru, to musicie wiedzieć, że przepis pochodzi od Nigelli.
Smacznego!

Składniki na 4 porcje:

- 120 g gorzkiej czekolady,
- 110 g masła,
- 3/4 kubka cukru pudru,
- 2 jajka,
- 3 łyżki mąki.

W kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę z masłem.
W tym czasie w misce mieszamy jajka, cukier, następnie dodajemy mąkę i roztopioną czekoladę. Wszystko mieszamy i wylewamy do ceramicznych kubeczków lub remekinów. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na 20 minut.

Bon appetit!


6 komentarzy:

  1. Widzę, że Nigella króluje dzisiaj nie tylko u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak niewiele potrzeba, by coś cudnie pysznego wyczarowac..

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je na oku... muszę w końcu się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak nie przepadam za czekoladą, tak spojrzałam na te zdjęcie i mam STRASZNĄ ochotę wszamać taki deserek. Może go nawet jutro popełnię?

    OdpowiedzUsuń